Матеріально-технічне забезпечення закладу

Матеріально-технічне забезпечення

Територія дошкільного закладу та його будівля відповідають санітарним нормам. Заклад має огорожу по всьому периметру. Кожна група має окремий ізольований майданчик із зеленими насадженнями, на яких встановлені пісочниці, ігрове обладнання. На території закладу розташований спортивний майданчик та спортивне обладнання. Для виконання завдань розумового, екологічного та трудового розвитку дошкільнят естетично оформлені квітники, висаджено фруктові та декоративні дерева і кущі. Будівля знаходиться у належному стані, здійснена повна реконструкція фасаду, замінені вікна, зовнішні двері, сходи, система опалення, встановлено ІТП, утеплено горище і фасад, згідно програми НЕФКО. Навчальні та адміністративні приміщення дошкільного закладу мають затишний та естетичний вигляд. Щороку проводиться поточний ремонт усіх приміщень, будівля підключена до централізованої системи опалення та каналізації, встановлені бойлери в кожній віковій групі.
Матеріально-технічні умови дошкільного закладу відповідають державним вимогам, стан приміщень, територія санітарно-гігієнічним нормам утримання дошкільних установ.
• В ЗДО є протипожежний інвентар, пожежний щит, 27 вогнегасників та 6 кранів з пожежними рукавами.
• В групових приміщеннях створені необхідні умови для належної організації життєдіяльності дітей. Групові приміщення повністю забезпечені твердим та м’яким інвентарем, відповідають санітарно-гігієнічним нормам та сучасним вимогам щодо естетичного оформлення та облаштування. У групах є технічні засоби навчання, сучасне розвивальне та ігрове обладнання. До послуг дітей цікаві освітньо-розвивальні посібники та іграшки, які розміщені в ігрових осередках і створюють умови для розвитку творчої та пізнавальної активності дошкільників.
• Cтворені умови для підвищення професійного рівня та самоосвіти педагогів, методичний кабінет забезпечений навчально-методичною літературою з грифом МОНУ; періодичною пресою , технічними засобами навчання: мультимедійний проектор, екран, ноутбук.
• Облаштовано місце для роботи практичного психолога, вчителя-логопеда, керівника гуртка
• В музичному кабінеті є сучасні технічні засоби навчання: музичний центр, колонки, мікрофони, магнітофон, дитячі музичні інструменти,які постійно поповнюються, атрибути для ігор-драматизацій, різні види театрів.
• Обладнано спортивну залу, де є необхідний спортивний інвентар який придбаний та виготовлений руками педагогів та батьків (нестандартне обладнання).
• У кожній групі створені та наповнені необхідним обладнанням та атрибутами для рухливих ігор центри рухової активності.
• Для задоволення потреб художньо-естетичного напрямку освітньої діяльності зроблені руками вихователів та придбані різні види театру: ляльковий, пальчиковий, тіньовий, настільний, фартушковий
• Медичний кабінет складається з кабінету маніпуляційного , ізолятора на одне ліжка. Медичне обслуговуваня в закладі здійснює сестра медична старша. Кабінет оснащено відповідно до нормативно-правових документів.
• Харчоблок забезпечений необхідним кухонним посудом, технологічним обладнанням: електромясорубка, електросковорода, дві електроплити , електроводонагрівач, 2 холодильники побутових, 1 холодильна шафа,
• Пральня забезпечена 3 пральними машинами, електропресом, 2 прасками . Чиста білизна зберігається в кабінеті кастелянки, де знаходиться швейна машинка.
• Педагоги мають можливість користуватися сучасними технічними засобами навчання: комп’ютерами та ноутбуками з підключенням до інтернет мережі, Wi-Fi, магнітофонами, принтерами, сканерами, ламінаторами, проекторами, мультимедійною дошкою.
• Для мовленнєво-пізнавальної діяльності та ознайомлення з природним довкіллям для потреб дітей є в достатній кількості:
• 1.Дидактично друкованих таблиць, дидактичних картин, моделі та прилади (лупи, глобус, різноманітні колби, пробірки, дзеркала)
• Для ознайомлення із соціальним і предметним довкіллям
• 1.Дидактичні друковані таблиці (альбоми, картини, картки, фотографії, листівки);відеофільми)
• Формування звукової культури мовлення і пропедевтика навчання елементів грамоти.
• 1.Картини,картки,дидактичне приладдя,моделі
• 2.Набори: лего конструктори на кожну дитину, палочки Кюізінера, цифри, просторові уявлення, розклад чисел, геометричні фігури, об’ємні геометричні фігури іт.д. (відповідно до вимог програми.)
• Трудова діяльність. Праця в природі.
• 1.Дидактичні друковані таблиці, альбоми, натуральні об’єкти, дидактичне приладдя, інвентар.
• Господарсько-побутова праця.
• 1.Дидактичні друковані таблиці, альбоми, інвентар.
• Технічні засоби навчання.
• Мультимедійні комп’ютерні комплекси для педагогів (2 шт.)
• Додаткове обладнання (ламінатор,та ін..)
• Ігрова діяльність.
• 1.Ляльки, предмети лялькового вжитку, побутова техніка, фігурки людей та тварин, транспорт, техніка, інструмент, споруди, настільні ігри, іграшки для ігор з піском, водою, снігом, вітром, сенсорні іграшки, музичні іграшки, конструкторсько-будівельні.
• Рухова діяльність
• 1.Обладнання для розвитку рухів, фізкультурне обладнання, спортивно-моторні іграшки та ігрове обладнання, інвентар, сухий басейн з кульками, фізкультурний інвентар .
• Художня діяльність. Образотворча діяльність.
• 1.Дидактичне приладдя, матеріали, інвентар, пристосування.
• Театральна і літературна діяльність
• Картки (фото,ілюстрації), ілюстровані літературні видання для дітей, обладнання, звукозаписи (+,-), костюми, елементи костюмів, театральні іграшки. Та багато іншого.
Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності закладу дошкільної освіти на достатньому рівні. Фінансово-господарська діяльність ДНЗ здійснюється відповідно до законодавчих та інших нормативно-правових актів на основі кошторису, який складається і затверджується відповідно до законодавства. Джерелами фінансування дошкільного навчального закладу є кошти: міського бюджету, у розмірі передбаченому нормативами фінансування, батьків або осіб, які їх заміняють, добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб.